دکتر بابک نیکومرام » جراحی زیبایی اندام » برجسته سازی باسن با سریع ترین روش
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

برجسته سازی باسن با سریع ترین روش

برجسته سازی باسن با چه تکنیک هایی انجام می شود؟ آیا می دانید جدیدترین تکنیک برجسته سازی باسن چیست؟ آیا می دانید روش دائمی برجسته سازی باسن به چه صورت است؟ جراحی ها و اقداماتی که برای برجسته سازی باسن زیر نظر متخصص انجام می گیرد، ممکن است سوالات متداولی را برای شما ایجاد کند. در این مقاله از سایت دکتر بابک نیکومرام قصد داریم به همه سوالات بی جواب شما در این خصوص پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

روش های برجسته سازی باسن

برای برجسته سازی  باسن خود می توانید از روش ها و تکنیک ها ورزشی استفاده کنید. همچنین برخی از تکنیک های جراحی و یا اقدامات غیر تهاجمی و غیر جراحی می تواند به شما در این خصوص کمک کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به روش و جدیدترین تکنیک های زیبایی در زمینه برجسته سازی باسن ذکر کنیم.

تکنیک های سریع برجسته سازی باسن

جدیدترین تکنیک های برجسته سازی باسن را بشناسید

برجسته ترین جراحان پلاستیک در تهران از جدیترین تکنیک ها در زمینه برجسته سازی باسن استفاده می کنند. در ادامه به برخی از این تکنیک ها و مزایای و معایب آن اشاره خواهیم کرد:

تزریق چربی به باسن

تزریق جربی به باسن یکی از تکینک های پرطرفدار است. استفاده از این تکنیک مزایا و معایب مربوط به خود را دارد. به عنوان مثال از آنجایی که در این روش از چربی بدن خود مراجع استفاده می شود، عوارض جانبی بسیار کمتر بروز می کند. همچین چربی های منتقل شده بسیار پایدار خواهد بود. با آنکه مکن است کمی کاهش حجم اولیه به دلیل جذب بعد از تزریق را تجربه کنید.

اما از طرفی این روش برای افرادی که دچار لاغری عمومی هستند و نمی توان از بخش های دیگر بدن آن چربی استخراج کرد، مناسب نخواهد بود.

تزریق چربی به باسن

تزریق فیلر به باسن

به غیر از چربی می توان از فیلر های دیگر برای افزایش حجم باسن استفاده کرد. با آنکه استفاده از فیلرهایی که از جنس خود بدن نیست کمی احتمال واکنش های آلرژیک بدن را بالا می برد، اما یک روش مناسب و کم تهاجمی برای حجیم سازی باسن به شمار می رود که پرطرفدار است.

پروتز باسن

پروتز باسن یکی دیگراز روش های دائمی برای افزایش حجم باسن است. این روش با نتیجه دراز مدت لازم است تحت بیهوشی عمومی انجام شود و یک اقدام جراحی برای افزایش حجم باسن شناخته می شود. جراحان پلاستیک و مراجعان سال هاست که از مزایای این جراحی زیبایی بهره می برند.

در این اقدام از یک پروتز برای برجسته سازی باسن شما استفاده می شود. این پروتز ها در شکل ها و اندازه های مختلف متناسب با فرم بدن هر شخص موجود هستند.

لیفت باسن

اگر قصد دارید بدون اینکه به باسن خود حجم بدهید فقط باسن خود را لیفت کنید، می  توانید از روش های لیفت باسن بهره بگیرید. لیفت باسن تکنیک های مختلفی دارد که متخصص باتوجه به فاکتورهایی از جمله سن شما می توان بهترین راهکار را در نظر گرفت.

لیفت باسن به برداشتن پوست و چربی اضافی تمرکز دارد. این روش همچنین به رفع نواحی برآمده در بالا و پایین باسن  کمک می کند که ممکن است برای برخی از بانوان وجود داشته باشد.

کدام تکنیک افزایش حجم باسن برای شما مناسب است؟

شاید این سوال برایتان مطرح شود که بهتر است از کدام تکنیک برای حجیم سازی باسن خود استفاده کنید. برای انتخاب مناسب ترین روش می توانید از متخصص در اینباره مشورت بگیرید. متخصص باتوجه مورادی از جمله موارد زیر این مورد را برای شما مشخص خواهند کرد.

  • فرم بدن شما
  • وزن شما
  • انتظارات شما از نتیجه

سخن آخر

برجسته سازی باسن امروزه تحت تکنیک های مختلفی انجام می شود که هر کدام مزایای خود را دارد. در این مقاله به همه روش های برجسته سازی باسن اشاره کردیم. روش های غیر جراحی و کمم تهاجمی که برای انجام این کار استفاده می شود نتیجه زودهنگام دارد. همچنین لازم است برای دریافت نتیجه سریع تر مراقبت های  بعد از آن را رعایت کنید.

لازم است برای انجام هرگونه اقدام در این خصوص لازم است به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

دکتر مسعود راستکاری

دکتر بابک نیکومرام

جراح پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران (ISPAS)

مقالات مرتبط
مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه شامل چه مواردی می شود؟ آیا می دانید در هنگام مراقبت های بعد ازلیفت ینه لازم است چه مواردی را رعایت کنید؟ نکاتی بعد از جراحی وجود دارد که رعایت آن ها موجب کسب نتیجه...

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی نتیجه هر جراحی زیبایی را میتوان به دو شکل بهبود بخشید. اول از همه مراجعه به بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران میتواند به شما مزایای بلفاروپلاستی را یادآور شود. رعایت...

لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می شود؟ آیا می دانید عوارض آن چیست؟ این روش چگونه انجام می شود؟ آیا بهترین سن برای لیپوساکشن را می دانید؟ با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن در بدن، خاصیت ارتجاعی پوست...

مراقبت های بعد از لیفت صورت

مراقبت های بعد از لیفت صورت

لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پوست و بافت های صورت، جلوگیری از پیری پوست و کاهش چین و چروک در منطقه صورت استفاده می شود. بعد از انجام این روش جراحی، برخی مراقبت هایی که...

دیدگاه های شما

تجربیات خودتان را در قالب دیدگاه برای دیگران به اشتراک بگذارید .

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *