مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

تزریق ژل به صورت

تزریق ژل چه مزایایی دارد؟ آیا با تکنیک های تزریق ژل به صورت آشنایی دارید؟ مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به صورت چقدر است؟ این یک تکنیک زیبایی است که همچنان طرفداران خاص خود را دارد. اگر قصد دارید از مزایای تزریق ژل آگاه شوید، در این مقاله از سایت دکتر نیکومرام قصد داریم به مزایای تزریق ژل، معایب آن ، بررسی نمونه کار ها و هر آنچه لازم است در اینباره بدانید، بپردازیم.

تزریق چربی به صورت یا تزریق ژل به صورت ؟

ماندگاری تزریق ژل به صورت

تزریق ژل چگونه انجام می شود؟

آیا می دانید تزریق ژل چگونه انجام می شود و چه مراحلی دارد؟ این یک اقدام بسیار ساده است و مانند جراحی های زیبایی نیاز به مراحل پیچیده ندارد. اما لازم است به دقت و ظرافت انجام شود. در ادامه این مقاله به آن به بخش های مختلف صورت اشاره خواهیم کرد.

مراحل تزریق ژل به صورت مطابق موارد زیر است

بی حسی موضعی

در ابتدا بی حسی موضعی تزریق می شود. این به شما کمک می کند راحت تر بتوانید درد را درهنگام تزریق تحمل کنید و با آنکه این یک اقدام کم تهاجمی است و شما متوجه درد زیادی نخواهید شد.

تزریق ژل

ژل به نواحی مختلف صورت تزریق می شود. در این مرحله دردی را احساس نخواهید کرد. این مرحله با دقت تمام انجام می شود. همچنین سرنگ های مخصوص برای تزریق ژل به صورت وجود دارد. بنابراین مراجعه به متخصص برای انجام این اقدام زیبایی شما را از عوارض بعدی در امان می دارد.

استفاده از کمپرس سرد و مراقبت های بعد از تزریق

در این مرحله کمپرس سرد استفاده می شود. در تزریق ژل نیز مطابق با همه تکنیک های زیبایی، برخی عوارض کوتاه مدت نظیر تورم و قرمزی وجود دارد. در این مرحله با استفاده از کمپرس سرد، از این تورم بعد از تزریق کاسته می شود.

تزریق ژل به کدام بخش های صورت امکان پذیر است؟

تزریق ژل به کدام بخش های صورت انجام می شود؟ ممکن است انتخاب ها متفاوت باشد. اما معمولا نواحی که برای تزریق ژل انتخاب می شود شامل موارد زیر است:

  • گونه
  • لب ها
  • پیشانی و خط اخم
  • اطراف چشم
  • خط خنده
  • چانه
تزریق ژل به صورت

زاویه سازی فک و صورت

تزریق در هر ناحیه موجب برجسته سازی، جوانسازی و زیبایی آن بخش خواهد شد. همچنین علاوه بر جوانسازی موجب از بین رفتن چین و چروک در ناحیه مورد نظر می شود.

مزایای تزریق ژل

امروزه با وجود تکنیک های زیبایی متنوع تقریبا همه با مزایای تزریق ژل آشنایی دارند. اما دراین مقاله قصد داریم به صورت دقیق تر به مزایای آن بپردازیم:

  • حجیم سازی بخش های مختلف صورت
  • از بین بردن چین و چورک در نواحی مختلف صورت
  • جوانسازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و گودی و سیاهی اطراف چشم

از دیگر مزایای این اقدام زیبایی این است که بلافاصله بعد از تزریق حجم از دست رفته در نواحی متخلف صورت را باز می گرداند. بنابراین نیازی نیست صبر کنید و بلافاصله خواهید توانست اثرات آن را ببینید.

تزریق ژل در یک جلسه بدون استفاده از اقدامات جراحی انجام می پذیرد.این یک اقدام سرپایی است که نیاز به بستری و بیهوشی ندارد و شاید این یکی از بهترین مزایای آن باشد.

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

ماندگاری تزریق ژل به مواردی زیادی بستگی دارد. از جمله آن ها می توان به نوع ژل تزریقی به صورت، مراقبت های بعد از تزریق ژل و عوامل طبیعی تاثیر گذار در افزایش سن اشاره کرد. اما به طور میانگین، می توان گفت تزریق ژل چیزی حدود 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد و بعد از آن لازم است دوباره تزریق انجام شود.

سوالات متداول

دکتر مسعود راستکاری

دکتر بابک نیکومرام

جراح پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران (ISPAS)

مقالات مرتبط
مزایای بلفاروپلاستی

مزایای بلفاروپلاستی

مزایای بلفاروپلاستی چیست؟ کلمه بلفاروپلاستی به معنی بازسازی و زیباسازی پلک چشم است. ولی هم اکنون جراحی بلفاروپلاستی مزایایی دیگر نیز دارد که به آن ها در ادامه خواهیم پرداخت. این نوع عمل جراحی در...

هزینه بلفاروپلاستی

هزینه بلفاروپلاستی

هزینه بلفاروپلاستی برای افراد مختلف متفاوت است. بلفاروپلاستی یا همان جراحی زیبایی پلک، راه حلی مناسب برای کسانی است که دچار افتادگی پلک هستند. با بالا رفتن سن امکان دارد این مشکل برای یکسری از افراد...

تزریق فیلر

تزریق فیلر

فیلرها نوعی از داروهای زیبایی کم تهاجمی هستند که با هدف افزایش حجم، تغییر فرم صورت و پر کردن چین های پوستی تزریق می شوند. صورت، گردن و دست ها از جمله نواحی شایع برای تزریق فیلر می باشند. از جمله...

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

برخی از افراد ممکن است به عمل ترانسفر و تزریق چربی به عنوان یکی از روش های جوانسازی صورت فکر کنند. تزریق چربی که با عنوان گرافت چربی نیز شناخته می شود، روندی است که با استفاده از چربی های خود فرد و...

دیدگاه های شما

تجربیات خودتان را در قالب دیدگاه برای دیگران به اشتراک بگذارید .

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *