مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت چگونه است؟ آیا با تزریق چربی به صورت آشنایی دارید؟ چگونه می توان زاویه سازی صورت آقایان و بانوان را انجام داد؟ واقعیت اینجاست که زاویه سازی صورت آقایان و بانوان یکی از راهکارهایی است که در زیبایی صورت تاثیر به سزایی خواهد داشت. یه همین دلیل در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم زاویه سازی صورت بانوان و آقایان در تهران چگونه انجام می شود. در این مقاله با ما همراه باشید.

زاویه سازی صوت به چه دلیل انجام می شود؟

سال هاست اقدامات زیبایی در راستای زیبایی و برقراری تناسب اجزای مختلف صورت رواج دارد. زاویه سازی یکی از اقداماتی است که از آن برای ایجاد تناسب صورت استفاده می کنند. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم به شما بگوییم این اقدام زیبایی چگونه انجام می شود. یکی از مناسب ترین فیلر ها برای این کار چربی بدن خود فرد است. این روش یکی از کامل ترین روش های زاویه بندی است و مواد تزریقی از خود بدن بوده و امکان ایجاد حساسیت وجود ندارد. برای دیدن نمونه کار های آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تزریق ژل به صورت

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

زاویه سازی صورت بسته به اینکه از چه نوع فیلری قرار است برای این کار استفاده شود، متفاوت خواهد بود. از آنجایی که تزریق چربی یکی از راهکارهای ماندگار برای ازویه سازی صورت و در عین حال کم تهاجمی است . راهکاری است که مزایای آن در سال های اخیر در سراسر جهان شناخته شده است، این روش را برایتان شرح خواهیم داد.

مراحل زاویه سازی صورت تزریق چربی

مرحله اول ساکشن چربی

چربی از ناحیه مورد نظر معمولا ران و یا شکم برداشته می شود. ساکشن چربی برای شما مشکلی ایجاد نمی کند. بنابراین لازم نیست نگران این مرحله باشید بعد از آن ممکن است داروهای مورد نیاز برای درمان برای جلوگیری از عوارض احتمالی تجویز شود.

مرحله دوم آماده سازی

این مرحله فراوری چربی های برداشت شده است. در این مرحله چربی های برداشت شده برای تزریق  به نواحی مختلف صورت فراوری می شود.

مرحله سوم تزریق

در این مرحله چربی به میزان لازم به بخش های مختلف فک و چانه تزریق می شود. این ممکن است یک حالت V مشکل به شکل صورت شما دهد. در صورت لزوم چانه نیز اصلاح خواهد شد.

چرا این روش؟

لازم به ذکراست این یک اقدام کم تهاجمی است و بدون بیهوشی انجام خواهد شد. ازآنجایی که در این روش سلول های جربی انتقال پیدا می کند، بنابراین ماندگاری این روش در صورت عدم وجود عوامل محیطی نظیر کاهش و یا افزایش وزن سریع، ماندگار خواهد بود.

درمان چانه عقب رفته با زاویه سازی صورت

چه کسانی مناسب زاویه سازی صورت هستند؟

دراین خصوص لازم است گوییم زاویه دهی فک و صورت برای کسانی مناسب است که صورت گرد، منحنی یا لاغر دارند یا به دلیل نقص مادرزادی چانه عقب رفته یا کوچک دارند. در برخورد اول با آدم های اطرافمان متوجه خواهیم شد فرادی که صورت های زاویه دار دارد، از افرادی که صورت های بی فرم و گرد دارند جذاب تر به نظر می رسند. بنابراین این روش مناسب کسانی است که قصد دارند با کمک این روش به زیبایی صورت خود کمک کنند.  

سوالات متداول

دکتر مسعود راستکاری

دکتر بابک نیکومرام

جراح پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران (ISPAS)

مقالات مرتبط
مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه

مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه شامل چه مواردی می شود؟ آیا می دانید در هنگام مراقبت های بعد ازلیفت ینه لازم است چه مواردی را رعایت کنید؟ نکاتی بعد از جراحی وجود دارد که رعایت آن ها موجب کسب نتیجه...

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی نتیجه هر جراحی زیبایی را میتوان به دو شکل بهبود بخشید. اول از همه مراجعه به بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران میتواند به شما مزایای بلفاروپلاستی را یادآور شود. رعایت...

لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه انجام می شود؟ آیا می دانید عوارض آن چیست؟ این روش چگونه انجام می شود؟ آیا بهترین سن برای لیپوساکشن را می دانید؟ با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن در بدن، خاصیت ارتجاعی پوست...

مراقبت های بعد از لیفت صورت

مراقبت های بعد از لیفت صورت

لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر پوست و بافت های صورت، جلوگیری از پیری پوست و کاهش چین و چروک در منطقه صورت استفاده می شود. بعد از انجام این روش جراحی، برخی مراقبت هایی که...

دیدگاه های شما

تجربیات خودتان را در قالب دیدگاه برای دیگران به اشتراک بگذارید .

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *